tirsdag 22. mars 2011

Lenge siden sist…

Hva skal man si?! Det er nesten to mnd siden jeg sist blogget…og mye har skjedd siden den gang!

Solen har kommet tilbake til Longyearbyen…HURRA FOR DET!!!

Så har også mine to barndomsvenninnene mine Hanne og Marita Fløtre være på besøk noen dager! Var helt fantaaaaastisk å ha kjentfolk her oppe! Endeli noen fra “mitt liv” som jeg kan dele disse omgivelsene med! Synd jeg jobba så pass mye når de var her, men de visste råd og orda seg selv! Mens de var her var de på isgrottetur, scootertur til Tempelfjorden og hundesledetur til Bolterdalen! Den siste turen var det jeg som ordnet, så den fikk jeg også vært med på!

Har fått noen bilder fra Hanne og Maritas opphold som jeg gjerne vil dele med dere!

svalbard 046 

svalbard 035

svalbard 037

svalbard 038

svalbard 050

svalbard 107

                             Middag på Kroa

svalbard 108

Tur til hundegården og hundesledetur søndag 20 februar

220

224

240

253

 

271

292

301

305

En fantastisk søndagstur med hundene i Bolterdalen! En absolutt minnerik dag for både tilreisende og fastboende!!

 336                    Fine pærlemorskyer over fjella

352

Tuuuusen takk for et kjempefint besøk jenter! Var fantastisk å se dere igjen!!! KOM SNART TILBAKE!!!!!

 

Klem Izzie

2 kommentarer:

  1. Var herlig å være på besøk med dej, Iselin! :) Så kjekt å få oppleve Svalbard, som ej he hørt dej fortelle så mykje om. Og det svarte absolutt til forventningane; spennande, rått, vakkert, annerledes, og sist men ikkje minst minnerikt! :) Takk for et nydelig opphold, søta!

    Stor klem fra Hanne

    SvarSlett
  2. Enig med Hanne, Svalbard va virkelig høgdepunktet denne vinteren! Kjenne at ej MÅ tilbake en gang. Tusen takk for at vi fikk komme på besøk til dej :)

    Klem klem

    SvarSlett