torsdag 14. oktober 2010

Hvor går reisen?


Spenning på høyt plan

En stund før vi reiste til Thailand, så satt Steffen Kliiiistra forran dataskjermen og søkte og styra på med noe jeg ikke fikk vite noe om. Så jeg smurte meg med tolmodighet og bestemte meg for å ikke grave å spørre (noe jeg vanligvis ville ha gjort).

Men nå folkens har hintene begynt å komme... :D

Vi skal ut å reise mer, må ha med 2 fine kjoler, bikini,fritidskle OG PASS, i tillegg skal vi pakke i storekofferten!!!

Ellers så vet jeg at vi skal reise i morgen en gang, men ikke noe klokkeslett!!! Dette er så spennende!


Steffen er så flink med overraskelser og det å holde på spenningen!!! Så her i dette tilfellet får vi for MEMORABLE!

Tenkte at jeg måtte ta dere med, slik at dere kan være like spent som meg :D

God helg Godtfolk!

3 kommentarer:

  1. Syns ej kjenne sommarfuglane i magen ;o) Kose dokke masse og nyt øyeblikka. Klem frå Lene (gml husverten)

    SvarSlett
  2. Spennende spennende spennende :) God tur og kos dokke masse videre, søtinga.

    SvarSlett