fredag 24. desember 2010

Med ønsker om en riktig…

GodJul

Jeg vil ønske dere trofasre lesere en riktig god jul!

I denne stund sitter vi (jeg, mine to søstre, min svoger, mor og stefar) hjemme hos mamma med julefilm, vin, stearinlys og skikkelig familie hygge! Juletreet er ferdig pynta og ser aldeles nydelig ut!

I morgen tidlig samles vi alle sammen i kjellerstuen i sovesofaen hvor jeg sover for å se på barnetv! Regner med at mine skjønne tantebarn kommer først!  På ettermiddagen tar vi turen til min pappa for å feire julekvelden der sammen med han, min farmor og min tante!

Min store søster med familie har kommet til volda for å feire jul sammen med resten av familien! Har en følelse på at dette blir den beste julen på lenge!Smilefjes med åpen munn Skikkelig hvit jul med MASSE snø!

jul

STOR juleklem IzzieRødt hjerte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar