søndag 2. januar 2011

Julen 2010

Ja folkens da var julen over for denne gang! Og fort har det gått, hvertfall for min del! Plutselig sitter man her i Longyearbyen igjen og skal begynne i ny jobb i morgen! Gleder meg kjempe mye!

Men et lite tilbakeblikk på julen hjemme i Volda:

Hele sulamitten sov hos mamma fra lillejulaften til julaften, hvor det ble sofakos med gaveåpning og spising av julesokk-godis. Jeg våkna kl 07.30 og var klar for julefeiring! Men hverken barn eller foreldre var våken. Så jeg skrudde på tv`n og satt tolmodig å venta til kl ble 08.00 før jeg hørte liv i naborommet, da bar det inn og hente barna. Resten kom tusslende underveis!

_MG_5001

_MG_5009

_MG_5008

Etter åpningen av litt presanger så bar det opp på kjøkkenet for å spise en bedre frokost. Og tre nøtter til Askepott er jo en selvfølge på en slik dag som dette!

Vi reiste til pappa for å spise julemiddag og åpne resten av gavene der. Farmor og tante er selvsagte gjester!

_MG_5026

_MG_5023

Tusen takk for mange flotte og nyttige gaver! Det var en hel del gaver rundt treet, så åpningen varte en god stund! Barna ble så trøtte at de måtte i seng, så de hadde en hel økt 1.juledag med åpnin av gaver!

Resten av kvelden ble det avslapping og julekos!

 

Klem Izzie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar