tirsdag 16. november 2010

En tur til hundegården

I dag fikk jeg blir med Charlotte og Kristin til hundegården hvor Kristin jobber!
Vi skulle på SLEDETUUUUUR!!!! Jeg gledet meg som et lite barn på julekvelden!

Men da vi kom dit så hadde en av de 92 hundene slittt seg fra båndet sitt, og sloss med nabohunden! Så den hadde fått seg noen rifter i øret! Såg ganske ille ut. Så vi bestemte oss for å avlyseturen og heller gi hundene fòr for så ta slosskjempene med tilbake til kontoret for en nærmere titt på sårene! Det såg heldigvis mye værre ut enn de det va, så etter sjekken så tok vi de med tilbake! Her er litt bilder fra kvelden i hundegården!

Kristin på vei inn i hundegården med sleden

IMG_5588

IMG_5591

IMG_5589

Charlotte lager til sleden

IMG_5594

Slosskjempen har blitt oppdaget og får seg en snarsjekk av Kristin og Charlotte.

IMG_5599

Franklin følger nøye med på hva som skjer! Utrolig fin hund! Veldig lik en ulv!

IMG_5606

Auauau på øret! Men det er ikke så ille som det ser ut! Han var hvertfall fornøyd og blid når vi kom! Ville bare ha klapp og kos som om ingenting hadde skjedd…

IMG_5607

Charlotte er streeeeeeng på hunder som sliter seg!

IMG_5610

Kristin og Charlotte oppgitt over at det ikke ble sledetur denne dagen, MEN happy for at vi skal gjøre det en annen dag! HURRA!!!

IMG_5611

 

Så det var mitt første møte med hundegård og sledetur! Men det var kjempe morro å få være med likevel! KOSEKOSEKOSE masse med hundene!

Tusen takk Kristin for at jeg fikk bli med til hundegården!Smilefjes som blunker

Klem Izzie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar