tirsdag 9. november 2010

Thailand del 4

Tiger Zoo

Vi har også vært på Tiger Zoo i Sriracha. En kjempe fin dag sammen med foreldra til Steffen min!

Her på tigershow med (etter min mening) "ihelbanket" tigera! Men flinke og veldig flotte dyr!






Og på elefantshow. DET var kjempe gøy! Er lenge siden jeg har ledd så mye av et show med dyr! Skikkelig sjarmerende skapninger!



Kristen, Randi og Steffen koser seg på elefantshow











Masse fine små tigera var der også! SKIKKELIG LYST PÅ EN TIGER JA!




Vi var også på pigrace...




Til slutt var vi på krokodilleshow





Krokodiller er ikke helt min type dyr! Satt egentlig med hjertet i halsen hele showet i frykt for at han skulle bli angrepet eller bitt i stykker av krokodillene de "Lekte" med!!

MEN kokkosnøtt var HELT min type drikk :D




Og litt romantikk ved en vanfall er ikke til å unngå, hverken for godt gifte mennesker, eller nyforelska ;)




Veldig fine statuer utenfor et bygg i Zoo`n




En kjempe fin dag sammen med foreldra til Steffen! Storkosa oss mye alle sammen! Dagen ble avsluttet med en tour på The WORLD THAIGEMS GALLERY! Dit anbefaler jeg ALLE å ta turen! Man får reise gjennom historien om hvordan diamenter og juveler ble funnet og videre begandlet og til slutt brukt til smykker! Deretter fikk vi gå inne i lokalet hvor de satt å håndslipte steiner og laget ringer, smykker o.l. Tilslutt kom vi inn i DEN STØØØØRSTE juvelforretninga! ALDRI i mitt liv sett så mye fine smykker, ringer, brosje, statuer, armbånd, steine...U name it!!

Takk for en fin tur...

Klem Izzie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar