onsdag 21. juli 2010

Beklager for dårlig oppdatering siste dagene...

Føler meg rett og slett som en skikkelig dårlig blogger om dagen! Med her oppe i gokk så skjer det noe hele tiden! Er ikke ofte vi sitter på rompa å later oss! Har vært på noen fjellturer etter jeg kom oppover. Dere har fått lest og sett fra den første turen, så nå kommer det reisebrev fra de andre fjellturene.


12.07.10
I dag var vi på pistolskyting på skytebanen oppom flyplassen. KJEMPE GØØØY!!! Må tilstå at jeg var litt skeptisk og pysete til å begynne med. Men når sant skal sies så blir man fort hektet. Traff til å med en INNERTIER for de som skjønner hva jeg snakker om :p
Første gang jeg har skutt med skikkelig pistol. Og det var da en 22 kaliber for dei som måtte lure! Jaaaada en pinglepistol, men jeg synest det var greit å begynne med noe svakt ;) Så kan man heller øke etterhvert!!!





1 kommentar:

  1. Pistol er gøy! Skal se vi får gjort en skikkelig HV-soldat av deg en dag også.

    SvarSlett