lørdag 3. juli 2010

Vente vente vente

Ja nå sitter jeg på verandaen til pappa hjemme i Volda og nyter en øl. Fant ut at det var på tide å begynne blogger-livet siden det snart er avreise til den O`store verden.
I dag er det nøyaktig 6 dager til jeg står på flyplassen på Longyearbyen å klemmer å kysser på min kjære Steffen!!! Gleder meg så utrooooolig mye! Men på samme tid så gruer jeg meg til å reise fra både familie og venner her på fastlandet. Men man må nok desverre ofre noe for å kunne oppleve nye ting. Og det jeg vet er at jeg ALLTID har mine venner og min familie når jeg komme tilbake, og jobb kommer jeg alltid til å få meg! :D

Så dette var mitt aller første innlegg, og håper jeg klarer å oppdatere dere så ofte som mulig på en fengende og interessang måte :)

-Izzie-

1 kommentar: