torsdag 8. juli 2010

Druse ihjel litt tid

Jaaaaa da er reisen i gang folkens!!! Har nå strandet i Tromsø for omlag 4.5 timer. Å da må det bloggest litt. Har tross alt betalt 129 kr for å få tilgang til internett her på flyplassen i 4 timer, så da skal jeg ikke gjøre noe annet enn å blogge, face, og chatte på denne tiden jeg tilbringer her på Tromsø lufthavn!!!

Men i dag er det en sorgensdag på samme tid som det er en gledes dag! Har tatt forvell med Mamma, Pappa, Christel, Asbjørn, Kaisa, Farmor, Tante, Søte nydelige gode Michelle, og skjønne, sjarmerende nusselige Peter, Mirsti, Aina og Suskeduske Johannes +++++ Alt med tungt hjerte! Var faktisk NUMMERET før tårene trilla når jeg var på vei ut i flyet. Da gikk det opp ett lys for meg at jeg skal forlate alle kjente og kjære for å flytte til SVALBARD!!! Tenkte med meg selv et øyeblikk at jeg måtte være splitter pine gal som gjør dette her, men igjen så får jeg være sammen med min gode, snille, tolmodige, elskverdige Steffen og oppleve masse jeg aldri hadde fått oppleve om jeg ikke flytta noen steder!
Så man kan se både positivt og negativt på det, men et valg måtte taes, og det er nå tatt! Så får tiden vise om jeg angrer på det! Men kommer nok aldri til å angre på nye opplevelser sammen med Steffen min :)

Og til alle dere som jeg ikke fikk møtt å sagt hade til, så; HADE FINT MINE VENNER! Skulle gjerne ha gitt dokke alle en gode klem, men tida strakk desverre ikke til!!!




Mens jeg sitter her å koper så legger jeg ut litt bilder:)


En liten søt sommerfugl som jeg møtte i Stordalen for en uke siden!



Goding Peter har alltid et smil på lur!
Det er morro å disse
Nydelig godt med leskedrikk og sjokoladekjeks!
Må ikke glemme skrytebilde av kattaaaa!

Rosene som jeg fikk med min kjære står fremdeles kjempe fint, synd å måtte reise fra dem! Men til gjengjeld så får jeg være sammen med Steffen!! :D


Inna - sun is up - er en fin sang å høre på når jeg skal opp til midnattsolen!!! Kanskje den er med på å få opp sommerstemningen hos deg!!! Men siden jeg ikke har IQ nok til å finne ut hvordan man legger ut linker fra nett så får dere lete den opp selv :p

3 kommentarer:

  1. *vinkelanke* God tuuuuuuur!

    SvarSlett
  2. Ser fantastisk ut dette Iselin:) Håper du får ei fin tid der oppe:)Klem,klem fra Janne

    SvarSlett