fredag 9. juli 2010

En ny tilværelse!

Nå har mitt nye liv begynt her på Svalbard!
Og slik ser det ut når man kommer til spitsbergen med fly; Helt MAGISK å komme til denne plassen!

Jeg landet på Longyearbyen flyplass kl 00.05 fredag 09.07.10! Ble hentet av den fineste mannen man kan tenke seg! Med Stoooort krølla hår og et stoooort colgate smil!!! Jeg kjente sommerfuglene flyge tulling i magen! Å for en FANTASTISK følelse det var å stå i armene hans igjen! <3<3<3
Hvem blir ikke glad av å bli møtt av han her?!


Denne kompisen passet på at all bagasjeutleveringen gikk fint for seg!


Og siden det er lyst hele døgnet her oppe på denne årstiden så var jeg ikke en SMULE trøtt når vi kom tilbake til leiligheten! Sliten etter MANGE timer på reisefot, men langt i fra trøtt.

Her er noen bilder av leiligheten som jeg skal bo i fremover!
Dette er stuen:
Legg merke til den FINE plakaten som jeg fikk laget og sent oppover til Steffen! Måtte passe på at han ikke glemt meg helt når han var der oppe og jeg på Sunnmøre!


Kjøkkenet er nyoppusset etter en vannlekasje i vinter!


Og utsikten fra stuen er vel ikke å si noe på?!




Og til opplysning så har det faktisk vært opp i 14 plussgrader i dag!!! Nesten så jeg skal revurdere den bikinisesongen kanskje?! Eeeeeeh NEI! Men siden luften er så pass tørr her oppe, så kjennes det mye varmere ut enn det egentlig er! Så jeg klager IKKE :D

3 kommentarer:

  1. Woho, for ett spennande kapittel du skal begynne på Iselin ;) Du sa du ha problemer med internett og opplasting av bilder. Ej vil anbefale dej å blogge i windows live writer ;) Der kan du blogge offline, og publisere dei fram i tid etc :D
    Lykke til på den romantiske ferden <3

    SvarSlett
  2. Så herlig å få lov til å følge dej på ditte fantastiske eventyret Iselin!! :D ikkje alle daga ej he på maskina, men skal være innom dej kvar dag ej fe sveiva i gong ditte makkverket ta en gammale pc. hehe. Va synd me ikkje kom oss bort for å seie hade og klemme på dej før du reiste. Men va no so kjekt at du stakk innom for litt sida med juletreet ditt bake i bilen og greier. ;) Tenke det va bra deilig å komme opp til kjæreste og kos no. Nyt eventyret ditt vennen, so helde me kontakta :D Klemmmeklem frå alle her :)

    SvarSlett
  3. Åh, ser ut som du he de heilt fantastisk, søss!! Men kjenne de ej kjem til å savne dej altfor masse iløpe av dinne tida! <3 Pass godt på dej sjøl og Steffen, pass godt på dokke sjøl!! Evig glad i dej!

    - Klem lillesøss på Sunnmøret

    SvarSlett