onsdag 14. juli 2010

Min første fjelltopp

Mandag hadde jeg min første dag på jobb! Spennende og veldig utfordrende! KJEMPE mye å sette seg inn i av rutiner, matlaging, kassapparat, oppvask, betjening, utenlandske som hverken snakker norsk eller engelsk, medarbeidere som snakker dårlig norsk OG dårlig engelsk! PUH, mye på en gang for å si det sånn! Men jeg er med godt mot, lærer forholdsvis fort og mestrer det meste hittil! Hurra :)

I går var jeg ferdig kl 18.00, kom hjem til middag (Steffen`s Spesiale pølsegryte). Etter middag tok vi på oss super fjellskoa og satte kursen mot Sarkofagen! Litt bilder fra turen her :

Dette er fjellet vi gikk på:


Jeg fikk æren av å være skyttsengel ;)


Nesten fremme...


Fiiin utsikt fra toppen mot Longyearbyen...



Hit skal vi i dag, Platåfjellet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar