søndag 4. juli 2010

Forberedelser

Dagene flyyyyyger, og jeg føle jeg har 1000 ting å gjøre og enda flere å besøke før jeg reiser, men ender opp med å tenke for mye på det å handler for lite!!! PUH!

I dag har jeg og pappa ryddet i garasjen, og fått plassert det meste av flyttelasset der det skal oppbevarast en stund. Så nå gjenstår det bare å få flyttet opp de tingene som skal stå hos mamma! Det blir gjort i morgen.

Slik såg det ut før vi starta organiseringen...


Eller så skal jeg bruke dagen på å pakke om kofferten min for N`te gang! Og lage klart til Christel (min storesøster) med familie kommer i morgen tidlig. Gleder meg kjempe mye til å få kose og klemme litt på min niese Michelle på snart 2 år, og min nevø Peter på litt over 9 mnd.
Sjarmerende Peter
Skjønne Michelle



Ellers så står de veldig fint de NYDELIGE rosene som jeg fikk med min kjære Steffen siste dagen min på jobb. Og de også fortjener et bilde på dagens innlegg...
40 fantastisk nydelige roser!

Jeg er så heldig som har en kjæreste som tar så godt vare på meg! Å endatil jeg er på sunnmøre og han på Svalbard så klarer han det på beste måte!!! LYKKE PÅ JORD



Nei de er vel på tide å få ut fingeren å gjøre noe mer fornuftig før dagen går fra meg! Farging av ettervekst hos verdens beste Mirsti!!!

På gjensyn godtfolk!!

3 kommentarer:

  1. Spennende å følge deg, Iselin. Suss i øret <3

    SvarSlett
  2. Ditte blir herlig å følge med på vennen! :D Kanskje ej blir so inspirert at ej åpna oppatt bloggen min igjen også? :) Stor klem og suss frå Guro (og Kjetil, Ingeborg og John-Eirik)

    SvarSlett
  3. Kjekt at dokke vil bli mej ut på reise :D Hadde ej hatt mulighet ville ej ha fysisk tatt alle med! Men de fe bli med bloggen :p
    Hørte du hadde blitt inspirert Guro ;) klemklemklem

    SvarSlett